Functioneringsgespekken

  • U wilt meer halen uit uw functioneringsgesprekken
  • U wilt zich als leidinggevende hierin verdiepen
  • U wilt inspiratie

Reactie: pilot groep Sterklinieken Februari 2015

Inspirerende en praktisch toepasbare oefeniningen, duidelijke handvatten, geen droge theorie. Zeer duidelijke samenhang. Goed voor de praktijk en de medewerker. Zou elke leidinggvende moeten volgen.

Waardering tweedaagse 9,2

Het functioneringsgesprek is een belangrijk instrument om uw medewerker en uw praktijk te doen groeien. Als leidinggevende is het van belang om praktijk doelen te koppelen aan de individuele mogelijkheden van mensen. Het is dus de taak van de leidinggevende (en de medewerker) om te ontdekken wat precies de unieke mogenlijkheden zijn, deze uit te bouwen en zo optimaal mogelijk in te zetten. Mensen worden pas echt enthousiast van de zaken die ze aanspreken. Daar kunt u als leidinggevende op inspelen.

Uit de veterinaire praktijk blijkt dat het lang niet altijd even gemakkelijk is om een constructief functioneringsgesprek te voeren.

Printklare flyer training functionerings- en beoordelingsgesprekken

Wat is het?

In de workshop ‘Functioneringsgesprekken’ loodsen wij u door de jaarcyclus van functioneringsgesprekken, vorderingsgesprekken en beoordelingsgesprekken.

zelf Na het volgen van deze tweedaagse cursus bent u heel goed in staat om zelfstandig de gesprekken met vertrouwen op te pakken. Daarnaast krijgt u verdiepende tools aangereikt die de impact van met name uw functioneringsgesprekken drastisch zullen doen verbeteren. Deze workshop is geschikt voor de beginner maar zeker ook voor de ervaren leidinggevende. Plezier, inspiratie en zinvolheid zijn binnen deze training een belangrijke waarden. En niet alleen tijdens de training maar vooral ook wanneer u zelf met uw medewerker het functioneringsgesprek gaat voeren.

Programma

1e dag:

  • Wat zijn er voor verschillende jaar gesprekken en welke kenmerken hebben ze?
  • Uitdiepen van de volgende gesprekken ‘wat zit erin‘ en het ‘functioneringsgesprek
  • Aan de slag en oefenen

2e dag:

  • De ‘vorderingsgesprekken‘ en ‘beoordelingsgesprekken
  • Werken met verdiepende tools om meer rendement uit uw gesprek te halen

Doelgroep

Veterinair leidinggevenden (dit kunnen ook niet-dierenartsen zijn).

Locatie

KNMvD, Houten

Duur van het programma

2 dagen, 09.00 tot 17.00 uur

Data

12 en 13 november 2019

Trainers

Bernadette van den Brink van Schie (dierenarts) en Tijn Bettink

Aantal deelnemers per groep

Minimaal 7 en maximaal 10

Kosten

De kosten bedragen per deelnemer €595, excl btw.

Let op! uit de pilot blijkt dat het zeer leerzaam is om met twee medewerkers van een praktijk deze training te volgen. Zodat u op de praktijk ook samen kunt werken aan het verbeteren van uw gehel gesprekscyclus. Daarom een speciaal aanbod. 2e persoon van dezelfde praktijk doet mee voor slechts €145, excl btw.

Inschrijfformulier:

Na aanmelding wordt er contact met u opgenomen.

Onze Testimonials

Ik ben ontzettend blij dat ik het Ontwikkeltraject heb gevolgd, daardoor doe ik nu wat ik echt leuk vind en dat is ten slotte het belangrijkste. Nogmaals dankjewel voor alles wat ik heb geleerd Tijn! en binnen mijn eigen werk in de praktijk bewijst het al zijn nut. Mariëlle Beliën
Nieuwe vragen geven nieuwe inzichten, Tijn stelt mij die vragen. Tessy Ernst, directeur Spoedkliniek voor Dieren, MCD
Kees en Tijn, wat zijn jullie bevlogen mannen. Je weet dat het besmettelijk is. ik heb het ervaren. Dank voor het vertrouwen en de vele inspirerende bijeenkomsten. Nicole Mastenbroek (Dankwoord promotieonderzoek 'the arts of staying engaged')
Een essentieel onderdeel bestaat uit het zelf vormgeven van het traject en het zelf initiëren van verandering, met als doel zelfinzicht.
Zowel Tijn als Kees brengen via professionele methoden, zonder daarbij de intuïtie te schuwen, contouren aan in het verhaal dat wij over onszelf vertellen. Dit helpt om een beter begrip te ontwikkelen over de dynamiek van je eigen leven.
Tineke weet in 1 dag de essentie over mijn persoonlijke missie helder te krijgen. Een unieke ervaring die iedereen zou moeten doen. Suzan
Investeren in je medewerkers is goed voor de medewerker, de patiënt, de klant en daarmee ook voor de Spoedkliniek! Tessy Ernst, directeur Spoedkliniek voor Dieren Amsterdam, MCD.
Hoe kan ik mijn personeel betrekken in de bedrijfsvoering en elkaar met vertrouwen en respect te behandelen? Denk dan aan Spaarne Coaching!. Laat je helpen door mensen met verstand van zaken en herontdek jezelf, je bedrijf en je personeel. Richard van Dortmont, Dierenkliniek Toolenburg en IJweg
De aanpak van Spaarne Coaching wordt gekarakteriseerd door de interesse voor de persoon die zij op dat moment tegenover zich hebben, en het verbinden van het professionele en het privé aspect van het leven van diegene.

Spaarne Coaching

Anna van burenlaan 60
2012SM Haarlem
info@spaarnecoaching.nl
06 - 53123185
06 - 55541852

Aanmelden nieuwsbrief