Praktijk-ondersteuning

  • Loopt het op uw praktijk niet zoals u wilt?
  • Is er ‘gedoe’ binnen de praktijk?
  • Lukt het maar niet om hier verandering in te brengen?
  • Kunt u wel een helpende hand gebruiken?

Wat is het?

Wij worden om uiteenlopende redenen ingezet bij het begeleiden van praktijken. Vaak is er ‘gedoe’ met het personeel of binnen de maatschap. Maar het kan ook gaan om een gewenste stap in de ontwikkeling van de praktijk. Wat er ook speelt, wij helpen u graag om uw praktijk op een hoger plan te brengen en u en uw mensen het best tot hun recht te laten komen.

Hoe gaan wij te werk?

Wij leveren altijd maatwerk! Dat betekent dat wij altijd beginnen met een intakegesprek om helder te krijgen wat er precies speelt en wat de vraag precies is. Vanuit dit gesprek bepalen we de aanpak en doen wij u een voorstel. Specifiek op uw vraag gericht. Veelvoorkomende stappen in eerdere trajecten zijn:

  • Inventarisatie van wat er speelt binnen de praktijk door middel van vragenlijsten en gesprekken met medewerkers
  • Analyse op basis van deze inventarisatie met aansluitend voorgestelde actiepunten
  • Teamcoaching
  • Gezamenlijk bepalen van de praktijkkoers (missie, visie, doelstellingen)
  • Personal coaching van leidinggevende
  • Training communicatie binnen de praktijk
  • In kaart brengen van talenten van medewerkers en op basis hiervan het maken van een teamanalyse

Voor wie?

  • Voor iedere praktijk die ‘gedoe’ serieus neemt en bereid is te investeren in een goed draaiend team
  • Voor iedere praktijk die een volgende stap wil maken in de ontwikkeling en de kans op slagen aanzienlijk wil verhogen

Wat kost het?

De kosten zijn geheel afhankelijk van de vraag. Op basis van het (gratis) intakegesprek maken wij een schatting van de kosten.

Onze Testimonials

Ik ben ontzettend blij dat ik het Ontwikkeltraject heb gevolgd, daardoor doe ik nu wat ik echt leuk vind en dat is ten slotte het belangrijkste. Nogmaals dankjewel voor alles wat ik heb geleerd Tijn! en binnen mijn eigen werk in de praktijk bewijst het al zijn nut. Mariëlle Beliën
Nieuwe vragen geven nieuwe inzichten, Tijn stelt mij die vragen. Tessy Ernst, directeur Spoedkliniek voor Dieren, MCD
Kees en Tijn, wat zijn jullie bevlogen mannen. Je weet dat het besmettelijk is. ik heb het ervaren. Dank voor het vertrouwen en de vele inspirerende bijeenkomsten. Nicole Mastenbroek (Dankwoord promotieonderzoek 'the arts of staying engaged')
Een essentieel onderdeel bestaat uit het zelf vormgeven van het traject en het zelf initiëren van verandering, met als doel zelfinzicht.
Zowel Tijn als Kees brengen via professionele methoden, zonder daarbij de intuïtie te schuwen, contouren aan in het verhaal dat wij over onszelf vertellen. Dit helpt om een beter begrip te ontwikkelen over de dynamiek van je eigen leven.
Tineke weet in 1 dag de essentie over mijn persoonlijke missie helder te krijgen. Een unieke ervaring die iedereen zou moeten doen. Suzan
Investeren in je medewerkers is goed voor de medewerker, de patiënt, de klant en daarmee ook voor de Spoedkliniek! Tessy Ernst, directeur Spoedkliniek voor Dieren Amsterdam, MCD.
Hoe kan ik mijn personeel betrekken in de bedrijfsvoering en elkaar met vertrouwen en respect te behandelen? Denk dan aan Spaarne Coaching!. Laat je helpen door mensen met verstand van zaken en herontdek jezelf, je bedrijf en je personeel. Richard van Dortmont, Dierenkliniek Toolenburg en IJweg
De aanpak van Spaarne Coaching wordt gekarakteriseerd door de interesse voor de persoon die zij op dat moment tegenover zich hebben, en het verbinden van het professionele en het privé aspect van het leven van diegene.

Spaarne Coaching

Anna van burenlaan 60
2012SM Haarlem
info@spaarnecoaching.nl
06 - 53123185
06 - 55541852

Aanmelden nieuwsbrief